孩子
請記得
你成功的時候 我在你身邊
你挫折的時候 我在你身邊
從我第一眼看到你
我就以眼淚寫下誓言
我會照顧你 陪伴在你
到世界的邊緣
到時間的終點
 

   
 
Today, I prayed for the first time in my life.
The sight of my baby brought tears to my eyes...
I made a promise that I will watch over my baby till the end of the world.
And I will alwayse love him.
Please say a prayer for my baby.

我還是討厭保險
尤其是保得信
arrow
arrow
    全站熱搜

    夜市 小霸王 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()